About Spontan

Assalamualaikum semua.Name blog ni sepontan.Jadi aku letak URL blog ni ialah sepontan.blogspot.com.Name sepontan ini diambil dari perkataan spontan.Mula-mula aku try nak letak url blog aku ni spontan, tapi xboleh sebab ade orang dah gune dah URL blog ni.Tapi kalau korang sebut perkataan "Spontan" tu mesti korang ade bunyi "sEEPPPoooNnNtaanNn"...tu pasal aku letak name SEPONTAN.Kita sebut 'spontan"pun "sepontan"kan ?

Blog spontan ni aku buat mengenai blog yang bertemakan tips-tips atau petua-petua atau kisah2 untuk manusia.Yang mana ia akan dipaparkan atau ditulis oleh aku secara spontan dan kisah/tips/petua tersebutpun spontan.So kalau ade2 ape2 ayat yang mengarut tu dipanggil spontan atau sepontan.

P/S : Gambar kat atas tu xder mengena dengan blog sepontan ni.Huhu ye la sepontan.!!!

Cetak Artikel Ini

Share this post

Feeds RSS Subscribe to Feeds RSS
Email Email Secara Spontan

No Response to "About Spontan"

Post a Comment